2011. december 4., vasárnap

Drágáim!
Nem tudok új részt hozzni.De már dolgozom rajta.Hoztam egy kis ízelítőt az új fejiből, hogy addig se unatkozzatok!:)
Pussy: Kicsi Lány :)


Össze rezzentem a fotelben amikor drága barátnőm megérkezett majd finoman és nőiesen bebaszta maga mögött az ajtót. Mikor hátra fordultam egy sokkal vigyorgósabb enjével találtam szemben magam mint az elött, hogy lement. Nem szólalt volna meg. Csak leült melletem és maga elé nézzve bámult előre.
-Te meg mit szívtál?-rordultam felé miután már öt perce csak vigyorgott.
-A világ legédesebb, legcukibb, leghelyesebb pasiját!-mondta álmodozva.
- Bemutathatnál engem is neki.Mostanában csak köbunkókkal találkozom.
-A-a.Ő az enyém.És ma este randizom vele.-mesélte lelkesen.
-Megtarthatod.Most úgy se erre kell figyeljek.Egy pasi csak elterelné a gondolataimat a versenyről.-mondtam neki unottan.És akaratlanul is Chris jutott eszembe.
-Értelek.De azért neked is kell egy kis kikapcsolódás.Tudod Chrisnek...-mondta volna tovább de közbe vágtam.
-Pontosab, hogy is hívják  a te hódolódat?-kérdeztem félve a  választol.
-Christpher Holding, azt hiszem. Na de szóval...van egy cuki haverja.És ma négyes randira megyünk.-húzta össze magát.Én pedig lefagytam.Csak egy  szót ismételgettem...Chrisnek...Chrisnek...Chrisnek...Ez nem lehet igaz.-Figyelj, tudodm, hogy haragszol mert leszerveztem a tudtod nélkül.De nem tudtam nemet mondani.
-Nem megyek.-jelentettem ki hidegen és talán kicsit idegesen aztán gyorsan be viharzottan a szobába majd magamra zártam az ajtót, hogy barátnőm még csak véletlen se tudjon faggatni.
Tudtam, hogy nagy nő csábász.Dehogy ennyire?!Én meg persze midnent elhittem neki...erre  meg ő pont a legjobb barátnőmet akarja meghódítani.Na ez szép.
Gondolataimból a telefon csörgése rázott fel.Gyorsan elő kotortam a táskám aljából a telefonom majd megnézztem ki a zaklatóm.Persze, hogy ő volt az.Most már csak az a kérdés, hogy felvegym vagy ne vegyem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése