2012. március 4., vasárnap

Ízelítő :)

Drága Olvasók! :)
Most még nem frissek jelentkezem csak egy kis ízelítővel. :)


-Mégis, hogy voltál képes erre?-ordította torka szakadtából, nekem  meg  fogalmam se volt miről beszél.
-De, mit csi...- kérdeztem volna, ha nem vág közbe.
-Hogy mégis  mit csináltál?Még komolyan van bőr a képeden ilyet kérdezni? Tudtam, hogy egy aljas nőcsábász vagy, de amikor este átmentem hozzád azt hittem ennél azért több vagy! - nézzett rám  úgy mintha a vligál legundorítóbb dolga lennék. - Most örülhetsz. Büszkelehetsz magadra. Megdugtál. Hát  csak gratulálni tudok neked. - köpte felém a szavakat. Én meg végkép össze zavarodtam.
-Nina kérlek  menjünk. - fogta meg Bia a karját nyugtatólag.
-Mindjárt. - eröltetett egy mosolyt barátnője felé - Ha a jövőben találkozunk ne merj hozzám szólni és kurva nagy ívbe kerülj el. - emelte fel fenyegetőleg a mutató úját - Na most már mehetünk. - fordított nekem hátat.
-Bia este azért átjössz? - kapott Bia után Eric.
-Nem hiszem. De majd felhívlak. - simitott végig Eric arcán úgy ahogy azt Nina tette velem, nem is olyan régen.
-Nyugodtan mehetsz szivem! Legalább te legyél boldog. - mosolygott Nina az újdonsült szerelmesekre. - Na de most már tényleg megyünk. Szia  Erik. - köszönt el. Még arra se mélltat, hogy hozzám szóljon. Nagyszerű...Legalább azt tudnám mivel érdemeltem ezt ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése